torsdag 10 november 2011

Amaryllis på gång
den ena har jag fått av en arbetskamrat den har en röd och vit färg kommer nog att bli riktigt fin.Den i terrakottakrukan har jag köpt och den har en röd färg man kan inte säga annat än dom är väldigt graciösa dessa blommor när dom blommar.Jag kommer att visa Er inom sinom tid så Ni får ta del av grannlåten.För två dagar sedan när jag var i trädgården flög dom sista svanarna i väg till annan ort då förstod jag att nu blir det kanske ändring i vädret.I dag har vi frost på marken jag tänker bege mig ut i trädgården och räfsa bort dom sista löven som pilarna har fällt. Det är ju hur konstigt som helst har inte något minne av att jag räfsat i November tidigare men det går av bara farten att räfsa när marken har frusit.Förra året hade vi 15 minusgrader och snö vid denna tidpunkt så det är föränderliga tider.Solen lyser och det känns bara bra. Ha det som allra bäst

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar