fredag 18 november 2011

Mors gamla skrin
som är välanvänt det finns många tecken på det som Ni ser men det är ju det som är charmen att äga ett skrin av trä som funnits med ett långt tag, hur länge vet jag inte.Jag vet heller inte om hon hade köpt det eller kanske fått det av någon eller om det rent av var ett skrin hon ärvt.Men så är det ju att när våra föräldrar gått ur tiden då står man där med åtskilliga frågor om olika saker och önskar att man tänkt på det medan tid var.Jag är i varje fall glad över skrinet det väcker vissa minnen hos mig. I dag så är det mulet och minusgrader och horisonten är i en mörkare ton kan det vara den så kallade vinterväggen som är i antågande, har sett på väder rapporten att vi kanske får snö inom kort och inte mig emot.Jag får önska alla en trevlig dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar