söndag 6 november 2011

Min pelargonsamling
har nu gått i vintervila det har blivit några stycken och alla har blommat flitigt den ena hade så här vackra blommor när den fick komma inomhus i höst.Den är dessutom från förra sommaren och jag hoppas att den ska få vara kvar hos mig åtskilliga år framåt.Dom övriga är från i år även dem hoppas jag kunna behålla till en annan sommar. I går hade vi en trevlig eftermiddag med besök av våra vänner som vi även bjöd spontant på middag.Under kvällen hade vi åtskilliga små besökare som ringde på dörren och som sa "bus eller godis". Vi överraskade dem ordentligt med att busa lite med dem då dörren öppnades och sedan blev de bjudna på godis det var många som kom på besök denna kväll och alla fick sig en kul överraskning. I dag är det åter en mulen dag med dimma när vädret blir så här trist önskar jag hellre att det snöade men vi lär nog få nog av den vita varan vad tiden lider. Ha en bra dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar