tisdag 24 november 2009

Alla mina Sankt Paula blommar för fullt, den här färgen har jag bara en av men jag kommer att göra flera av den.Det är ju så enkelt man bara tar ett blad och stoppar ner i jorden så kommer det ett nytt exemplar.Jag ger mina växter näring en gång i veckan så det är kanske just därför dom blommar och förgyller min vardag så bra. I veckan så har jag tagit ut semester och det är så skönt jag har varit ute i skogen på långa promenader och bara njutit då vädret faktiskt har varit riktigt bra med sol, så då måste man passa på.I morgon så blir det en resa till staan och göra några inköp vi ska ha middagsgäster på Torsdagskväll det är min mans före detta arbetskamrater som kommer på besök. I dag har jag varit ute och plockat in mossa och tallkvistar det är helt otroligt att det inte ligger någon snö utan det är precis som det vore i början på Oktober. Ha en bra kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar