tisdag 3 november 2009

I dag har jag arbetat och har även varit till optikern för att prova in nya terminalglasögon jag var i stort behov av nya då min syn har blivit försämrad.Jag kommer även att byta glas i mina ordinarie glasögon det blir en julklapp till mig själv i år. I går på min lediga dag så var vi till vårat smultronställe och "röjde"vi har tänkt göra det länge men nu blev det av, det är inte färdigt än vi ska fortsätta i morgon.Alla prylar som vi inte är i behov av ska vi lämna in till någon organisation eller också blir det loppisprylar. Vädret har varit grått och trist, November är min värsta månad då den är så mörk.Tur är att snart så är vi i December med alla ljusen på hösten så är det min favoritmånad Jultokig som jag är. Ha en trevlig kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar