fredag 27 november 2009

Denna bild är egentligen ett julkort som jag har ramat in, motivet är så rart så jag har därför sparat kortet för att göra något av det och här är resultatet.Jag brukar spara dom bästa julkorten och en del är ganska stora och det är ibland inte julmotiv på dem och då kan man använda dem till annat.
Nu har min semestervecka snart passerat det har varit en bra vecka vi har hunnit med att köpa julklappar och i går kväll hade vi middagsbjudning.
Jag hade därför julpyntat lite grann och satt upp julgardinerna och det uppskattades vill jag lova.
I dag har jag varit till tandläkaren och det känns bra nu behöver jag inte dit på ett bra tag .
Det är inte det roligaste jag gör blev i min barndom ordentligt skrämd av en tandläkare som inte visade någon som helst hänsyn och det har satt sina spår.
Ha nu en trevlig afton alla som tittar in.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar