onsdag 11 november 2009

Har arbetat i två dagar och i går var vi till Medlefors folkhögskola och tillbringade hela dagen där med att arbeta med våran "Värdegrund.Naturligtvis så åt vi en god lunch och även fikade gott i en mycket trivsam miljö.Vi kom fram till många bra förslag på hur vi ska gå vidare i vår verksamhet och få det att fungera ännu bättre. I dag har jag varit ledig och varit och hälsat på min väninna i Kåge där jag blev bjuden på lunch med kaffe och kaka till efterrätt.Det är alltid trevligt att träffas och prata bort en stund jag hade plockat till henne en växt som heter "Lummer" som jag plockat i min barndoms skog.Min väninna är konstnärlig och duktig på att göra olika arrangemang där hon kan använda detta och jag kan även knycka lite ideer när jag hälsar på henne för oftast så tryter min fantasi. I morgon så är jag även ledig då blir det att städa bort här hemma och troligen träffa min granne för att gå ut på en skogspromenad och sedan ska jag bjuda henne på fika. Ha en bra kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar