söndag 15 januari 2012

Gammal fägring och ny
ja det kan man säga jag har klippt ner den blomma som jag fick till jul den gör sig nu bäst i vas då den håller på att sjunga på sista versen det är också den allra sista från julen.I korgen har jag planterat två gröna växter så mycket mera behöver det inte vara för att den ska bli bra som vanligt enkelt men ändå fint. Ute har det varit 20 minusgrader på morgonen men nu börjar det bli bättre temp men det är knarr under skorna när man ska bege sig ut.Vi har ännu så länge haft en mild vinter och tiden rusar i väg nu är vi redan i mitten på månaden. Jag får önska alla en bra dag

1 kommentar:

  1. Du har så fin blogg Maggan, tittar in här då och då. Din korg på bordet ska jag nog efterapa, för nu är julblommorna vissna. Ha det fortsatt bra, kram från Carin

    SvaraRadera