torsdag 5 januari 2012

En blandad kompott
kan man säga här får Ni även en liten bit sommar mitt i snöriket som man kan kalla det där jag nu bor för det har varit ett riktigt busväder senaste dygnet.Vi har varit ute några timmar och tagit bort den snö som kommit så någon mera motion behöver jag inte i dag. I går var det min sista arbetsdag och då fick jag denna vackra orkide` som är på bilden den kommer jag att vårda med omsorg och minnas tillbaka på trevliga år med den arbetsgrupp jag haft turen att arbeta i det har varit mycket skratt och trevligheter. Dottern har kommit hem från London välbehållen det är skönt att ha henne hemma igen snart reser hon ut i vida världen igen. Ha det nu som allra bäst tills vi hörs igen

1 kommentar:

  1. Saknar dig redan Maggan! Var glad för din skull i morse när jag såg vädret och visste att du slapp köra till stan i det ovädret.Nu kommer jag att gå in på din blogg och kolla ibland. Ha det bra, njut var dag/ Carin

    SvaraRadera