fredag 6 januari 2012

Funktionell krok med mysfaktor
det har denna som jag inköpte för flera år sedan. På vintern så hänger vi ut vår mysiga lykta i trä på den som min svärfar en gång gjorde och på sommaren har jag en ampel med penningblad som jag har hängande i den. Penningblad som är en av mina favoriter man kan ju även ha någon annan hängande växt om man nu inte gillar dessa, smaken kan som bekant vara olika. I dag har vi fått minusgrader vilket vi gillar det är nog med snö nu det behöver inte komma mer nu går det både åka skoter,skidor och kälke. Trettondag jul är det i dag nu börjar julen vara slut för denna gång på riktigt för oss blir det en lugn dag det blir troligen en härlig promenad efter lunch. Tack för kommentaren i mitt förra inlägg det värmde. Ha nu en fortsatt bra dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar