fredag 9 september 2011

Lite grann höstfint
har köpt ljung då jag var på Blomsterlandet tycker att den vita gör sig så bra i planteringar om man då tillför lite vacker mossa så är skapelsen komplett.Jag har i dag tagit bort en del växter som jag har haft i krukor eftersom det är en del blommor som är perenna växter så har dom hamnat i trädgårdslandet för vila över vintern.Jag har planterat en Rosenflockel som jag har fått av en arbetskamrat dom är ju så ståtliga och vackra jag hoppas på tur med den.Medan jag gjorde trädgårdssysslor så fick jag ett mysigt besök det kom en kattunge på visit som var ordentligt tillgiven och ville bli bekant med mig. Nu sitter den uppe i vårt träd vet ej om den kommer sig ner men jag hoppas på det,har ingen aning vem som rår om den. Det är en mulen dag men härligt ändå. Nu får jag önska både katter och andra en fortsatt trevlig dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar