söndag 18 september 2011

En släkting till potatisen
vilket inte är det första man tänker på när man ser den Besksöta blommar först med lila blommor och sedan kommer dom röda bären.Den är dekorativ varhelst man har den här är den mot det vita vindskyddet där den gör sig mycket bra.Nu har vi börjat ha minusgrader på nätterna men under dagen så är det ca 15 grader varmt. Nu får växterna i lugn och ro göra vinter i dag ska jag ut och kupa rosorna har plockat in det mesta från trädgården.Jag ska även göra noteringar var jag har alla mina växter i blombänkarna det har jag troligen glömt annars när det åter blir vår.Det är bra att kunna titta på då då en del växter inte kommer så fort så man inte hinner plantera dit något annat. Ha en bra dag alla som hälsar på

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar