söndag 25 september 2011

Arrangemang i all enkelhet
håll med mig om att det kan bli hur snyggt som helst om man tar vara på det naturen har att erbjuda.Den stora stubben står på vår altan ska sedan ställas bredvid vår ute gran när vi hämtat hem den från skogen det är snyggt att ställa en lykta på den.Stolen av björk finns hos min väninna ett stilrent arrangemang kan man säga. Har man gamla stolar som man inte är så rädd om så kan man måla dem om man vill och ställa ut dem under sommaren på min blåa stol har jag haft en kruka som Ni ser min väninna har sin i svart vilket också är snyggt. I dag är det en mulen dag än så länge men jag ska nog bege mig ut har drabbats av en förkylning men i dag känns det mycket bättre och i morgon väntar arbetet på mig. Ha en bra dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar