söndag 11 september 2011

Bilden ovan innehåller som Ni ser många vackra bladverk en mynta som jag inte vet namnet på,en Funkia med gula färger, en Skuggbräcka även den vacker och en växt som är så dekorativ
men som jag inte har fått något namn på.Jag har fått den av en väninna som inte heller visste,kanske finns det någon som vet?
Brokbladig Lungört en växt som jag tycker så mycket om och i höst är den verkligen extra fin den lyser upp i rabatten och kan med fördel planteras i hop med många växter är heller inte så "kinkig" på var den sitter.Såna växter tycker man bara om. I dag har vi en fantastisk fin dag med en klarblå himmel och en sol som lyser på oss.Kan berätta att kattungen som satt i trädet tog sig ner när jag gick ut och lockade på den, men då hade den suttit där någon timme.Sedan gick den och sov en stund på vår förstubro maken såg den vara hos en granne och leka häromdagen så den mår bra och har nog hittat hem igen. Ha nu en bra dag alla som tittar in

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar