tisdag 15 mars 2011

Vackert betong äpple
inköpt på en mässa förra hösten, kunde inte låta bli detta kommer jag att ha inomhus som smycke,nu står den i våran öppna spis och passar perfekt i utrymmet som finns. Jag har tänkt prova på gjuta betong ägg under våren fick lite tips när jag var på "nätet" och letade efter idéer.Jag har en cementsäck i förrådet som börjar vilja bli använd har stått där över ett år nu. För några år sedan höll jag på en del med att gjuta då blev det mest fat av rabarberblad provade även att gjuta av andra mindre blad som blev bra. Det är kul att hålla på tur att man kan plocka idéer från andra som har bättre fantasi än vad jag själv har så är det för det mesta. Det är skönt med en härligt ledig dag solen lyser men inte från någon klar himmel men ändå den gör en glad i alla fall. Ha nu en bra dag alla som hälsar på

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar