söndag 6 mars 2011

På gång med mysiga tofflor
jag tror man kan kalla dem för Tv-toffla dom är otroligt lätt att sticka och man kan sticka dem i vilket mönster man vill.(ber om ursäkt för den suddiga bilden på mönstret) På bilden ser man hur man gör man tar mått på fotens längd och omkrets sedan lägger man bara upp antal maskor som behövs och sedan är det bara att sticka. Kul när man hittar nya lätta mönster tror att jag hittade det i tidningen Land. Vilket fantastiskt väder vi har solen flödar från himlen och det är så härligt i dag har vår ekonomiska förening hittat på att man kan åka häst och rissla dom kör runt vårt kvarter en kul grej tycker jag.För min del blir det att gå ut och gå en sväng och troligen sätta mig i solskensväggen en stund.Ha en bra Söndag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar