lördag 12 mars 2011

Nymålad gammal byrå
så här fin blev den, otroligt vad lite vit målarfärg kan göra underverk det är så roligt när man ser hur fint resultat det blir, ett lyft helt enkelt.Den har ju varit tidigare grön och ådringsmålad den var säkert fin på den tiden den var nymålad men nu hade färgen börjat falla bort på sina ställen. Denna byrå har en gång stått hos min mans farfar och farmor.Kul är att i min gröna ungdom så arbetade jag inom vården och då stod denna byrå på ålderdomshemmet där jag jobbade då hans farmor bodde där.Så jag har med all säkerhet dammat av den då det skulle städas så visst kan man säga att det är märkligt hur det kan bli. I dag har vi åter en helt underbar dag solen skiner från en klarblå himmel och det droppar från taken i dag blir det att sitta i solskensväggen helt säkert. Ha en bra dag med sol

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar