måndag 28 mars 2011

Trädgårdsängel som längtar till sommaren
kanske inte så konstigt med tanke på hur skönt han har det på sin sten bland alla blommor, på bilden är det vackra Marguriter bland annat.I dag har jag varit på besök hos min trevliga doktor han borde få dagens applåd som förklarar tålmodigt på funderingar som jag har om mina värden och även med glimten i ögat.Influensan ställde till det lite men det är inget att oroa sig för då det bara är tillfälligt för nu mår jag ju bra igen och ännu bättre kommer det att bli när jag sätter i gång på allvar med trädgårdsbestyren. När vi intagit lunch så tog vi fika med oss och åkte till vårat smultronställe gjorde upp eld och kokade vårt kaffe, satt även och solade en god stund även om det var lite kyligt men skoteroverallen värmde gott. Ha en fortsatt bra dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar