lördag 17 juli 2010

Vi har på morgonen haft dimma men det kom alldeles vid rätt tidpunkt för då passade jag på att baka det blev muffins och en kaksort blir bra att plocka fram till fikat.Nu har solen återvänt men det tonar upp sig mörka moln på himlen så jag vet inte om det blir regn nu på eftermidddagen. Så här vacker är våran schersmin just nu det doftar som i den värsta parfymfabriken men den är lika välkommen varje år med sina blommor. Jag har haft en härlig semestervecka med bra väder och nu är även min man ledig och då blir det troligen en semestertripp uppåt landet och kanske även en bit in i NordNorge.Vi har i vart fall sålt husvagnen och det känns bara bra nu blir det att packa en väska och hyra rum på hotell och äta den goda hotellfrukosten som man alltid ser fram emot. I trädgården så är pionerna på gång och även kaprifolen jag ska visa Er bilder sedan. Ha nu en bra afton alla som hälsar på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar