torsdag 22 juli 2010

I dag stormar det och klockan sex i morse blev vi väckta av åska den var inte så nära denna gång.Luften är kvav och himlen grå mera regn väntas och även åska jag har varit inne och packat för i morgon ska vi resa till Kiruna och bo på hotell vi blir där några dagar för att göra utflykter därifrån. Mina rosor fortsätter att förgylla min tillvaro får jag presentera Norden Contentinal på bild den har så vackra blommor.I samma bänk håller Rosa Munde på att slå ut ska visa bild på den senare.Ett plus när man ska åka bort på semester och har en massa bänkar som ska vattnas är att just nu så har det regnat en del så jag behöver inte vattna så mycket.I afton ska jag på trädgårdsvandring igen med min svägerska det ser jag fram emot får kanske någon ny ide vem vet. Ha det bra i sommarvärmen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar