måndag 12 juli 2010

Här på bilden så har jag en blå gräslilja den har jag bytt till mig på bytardagen för några år sedan visste inte vad det var men det blev en glad överraskning i alla fall.I morse när jag var ut och hängde tvätt( föresten finns det något mera ljuvligt än att hänga tvätt en varm sommarmorgon) så kändes det att i dag skulle det bli en varm dag och det har varit ca 30 grader. Det gör absolut ingenting när man är ledig, så jag har suttit ute på verandan och målat i akvarell och lyssnat på sommarprogrammet med Jill Jonsson. Det är en skön avkoppling man behöver bara vara och det blir ett och annat kort som man sedan kan ge bort till någon som fyller år det blir mest blommor i bland blir det även en landskapsbild. Ha en skön sommarkväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar