tisdag 13 juli 2010

Jag kan inte klaga på vädret så här långt det är helt underbart.Nu på morgonen så är det 20 grader varmt i går så kom det faktiskt en rejäl regnskur mitt på dagen 10 mm men det behövdes och sedan blev det en härlig luft efteråt.Här kan jag visa Er en rosenbuske som blommar hela sommaren den är lika gammal som huset för den fanns här när vi köpte det för drygt 20 år sedan och jag har ingen aning om namnet den får i vart fall nypon på hösten. Mina Krolliljor är även dom magnifika dom stortrivs där dom står och visar det med rik blomning och dom är så graciösa. I dag har jag tänkt piffa upp vårat cykelskjul med lite röd färg sedan blir det nog även en tur i trädgården och eventuellt flytta någon växt som hamnat på fel ställe Jag får önska Er en bra dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar