söndag 9 oktober 2011

Skog med röda stenar
i går var jag tillsammans med maken till min barndoms skog och flanerade vi gick omkring på ägorna och tittade på skogen som växer, vi kikade även efter någon vacker advents gran då vi lika var i farten.Vi såg flera så det är bara att välja när den tiden kommer, dessutom så finns där många röda stenar jag tror att dom innehåller mycket järnmalm men det är kanske lika mycket något annat ämne, vad vet jag, vackra är dom i alla fall.Det är med en alldeles speciell känsla jag går i just den här skogen där jag gått sedan barnsben det kan inte hjälpas.Jag minns med värme hur jag och min mamma ofta gick ut på långa skogs promenader just efter den väg som jag har på bilden. Nu på morgonen har vi minusgrader men det är en härlig höstdag med klar och kall luft precis som det ska vara den här årstiden.Jag får önska Er alla en härlig dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar