söndag 23 oktober 2011

Min nyinköpta ljusstake
som jag hittade på Myrorna för några tior jag blev så glad då jag har funderat på att köpa en liknande som jag sett i någon tidning och tyckte om modellen. Dessutom så går ju kronorna jag betalade till ett gott ändamål.Affären var full av kunder så det verkar som det är många som handlar och vill man ha en alldeles egen stil så kan man ju in handla kläder för en spottstyver. Själv har jag för ett bra tag sedan köpt en täckväst där som var i nyskick och som jag nu använder, tar den utan på min fodrade jacka av syntetiskt material behöver då inte ha så mycket under jackan. I dag är det mulet i går föll det snöflingor för första gången nu på morgonen är det minusgrader så nu kan man nog säga att vintern är på gång. Ha en fortsatt bra dag alla som hälsar på

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar