söndag 1 april 2012

Påskpynt
jag har redan haft Påsk en hel vecka redan det är alltid lika roligt varje år att få ta fram dessa saker de har ju så vackra färger och man blir så glatt påmind om härliga tider.Äggen i korgen dom gjorde jag i fjol av betong och har målat dem vita och nog tycker jag att de ser ut som riktiga, skillnaden är bara att de inte går sönder.Den stora ståtliga tuppen har jag en gång beställt i en katalog jag föll som en fura för hans skönhet. I dag så lyser solen in genom fönstret och lockar mig att gå ut vilket jag kommer att göra längre fram i dag.Hoppas att den lyser hela dagen för den är lite ovaraktig i morse var det åter över 10 minusgrader. Vi vänder även blad i almanackan och börjar på en ny månad med nya möjligheter dessutom så är det en dag man får ha öron och ögon öppna så man inte blir lurad. Ha det nu som allra bäst

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar