tisdag 17 april 2012

Blommande inomhusväxter
Min Saintpaula har åter börjat blomma och jag har flera som bär på knoppar så det kommer att bli en hel symfoni av vackra blommor. Ödesträdet har inte blommat på väldigt många år och man blir ju så glad över att det nu har blommor.Kanhända så är det nässelvattnet som jag har gett den under vintern vilket gör att blommorna håller sig friska på ett annat sätt.Jag brukar ta reda på en liten bunke att ha inomhus av denna underbara näring.
Vädret är inte så mycket att hurra för det har snöat sedan i går kväll och det bara fortsätter det förs en kamp mellan Kung vinter och gumman Tö men hon kommer att vinna det vet jag med säkerhet.Dottern kommer hem från USA i dag efter en tids semester det blir en stor kontrast för henne från ett varmare klimat till detta.
Ha en bra dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar