lördag 17 mars 2012

Vackra Tulpaner i vacker vas
dessa tulpaner med vas fick jag i går kväll när jag var på fest med mina arbetskamrater det var en mycket trevlig kväll med mycket skratt och god mat och tårta till efterrätt som smakade himmelskt. Jag förärades även med blomsterchecker som jag kommer att ha mycket trevligt med då jag ska frossa i växter och annat vackert.I dag så blir det helt klart en helmysig dag solen skiner och vi kommer att efter lunch bege oss till vårt smultronställe nummer ett.I går så var det en dag med ordentligt töväder snödrivorna har det lite kämpigt under dessa varma strålar medan jag bara tycker att det känns helt underbart.
Ha en riktigt skön dag i vårsolen

1 kommentar:

  1. Tack för igår! En jättekul kväll. Vilken fin dag vi haft, vårvintern är himmelsk. Väntar bilder på dina första vårblommor så småningom. Ha det bra/kram Carin

    SvaraRadera