fredag 15 juli 2011

Hängande fägring
jag har knyckt iden att hänga blommor i ampel eller hängande korgar i träd när jag var på en trädgårdsresa för några år sedan och tyckte att det var en snygg ide.Jag har här bara satt i rosenplister och lite silverarv det behöver inte blomma bara man har blad som ger effekt. I går hade vi en trevlig dag hade bjudit hit lunchgäster som var från en syjunta som jag var med i när jag var ung vi var bara fyra stycken i dag är vi tre som finns kvar.Naturligtvis så blev det att minnas tillbaka och när gamla album plockades fram så kom det fram ännu mera minnen från förr och vi skrattade hjärtligt åt en del.Vädret var soligt och lagom temperatur kvällen avslutades med te och goda mackor hos en annan av juntans vänner en trevlig dag att minnas tillbaka på. Ha en trevlig dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar