tisdag 26 juli 2011

Fagra rosor
Flamment ans inte kan man säga annat än att dom är sköna och inte gör det någonting att man har en hel del av dessa blommor som just nu bara är att plocka in buketter att njuta av.Tyvärr så sitter dom inte mot någon vägg utan blommar i en rosbåge och dom blommar inte så högt upp heller så man kan se dem riktigt ordentligt.Jag vågar mig inte på att flytta dem för då kanske jag inte klarar dem så dom får sitta kvar och i sommar blommar dom mera än någonsin dessutom. Ljusstaken har jag fyndat på lopp is i helgen jag blev så glad när jag fann den för en liten peng nog är det kul att fynda saker man gillar det kan inte hjälpas. I dag lovas åska och det är en mulen dag med regnstänk men det gör ingenting man får hitta på något att fördriva tiden med. Ha en bra dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar