söndag 26 juni 2011

Mysigt smultronställe
det kan väl alla som tittar in på min sida hålla med mig om här har vi firat midsommaren tillsammans med goda vänner.Vädret har väl inte varit riktigt som man skulle önska men vi har haft tur när vi har varit ute på skogsbingo och promenader vi har ju annars varit inomhus och haft det trivsamt.Midsommardagen begav vi oss ut på biltur till ett ställe där det brukar finnas liljekonvaljer och det fanns det, men efter viss möda så fick vi i hop en bukett eftersom dom hade blommat tidigare på grund av värme.Buketten skulle vi ge till en värdinnan dit vi var bjudna på kvällen och då tycker vi att en bukett liljekonvaljer och lite sommarblommor passar väl en sådan helg.Nu skiner solen och det kommer den att göra även i morgon då jag har min lediga dag så tur har jag. Ha en bra kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar