onsdag 1 juni 2011

En blyg Viol
kunde inte motstå den söta blomman violer överhuvudtaget är ju alla vackra och för att inte tala om den vackra styvmorsviolen som växer vild den är också helt magisk.Krukan den bor i har jag köpt på loppis för en tia jag tycker att dom passar bra i hop. I dag är vädret inget att skryta över det har regnat ordentligt men det finns hopp solen kommer att lysa på oss i eftermiddag har man lovat och det kommer att bli varmare. Jag har bakat chokladskorpor för att ta med mig till jobbet när jag är tillbaka efter min ledighet. Har lovat mina arbetskamrater att jag ska baka och bjuda dem på något gott och nu är vi bara nio stycken mot tidigare ca 30 så då går det bra att baka och bjuda någon gång det brukar nämligen uppskattas Ha en bra dag så länge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar