söndag 15 maj 2011

Blombänk som fått sig en uppfräschning
i dag då solen lyst med sin frånvaro så har det passat bra med att ge denna blombänk ny jord har tagit upp alla växter och lagt plast i botten och fyllt på med kompostjord.Den ligger ju under en av våra pilar och dessa rötter vill ju så gärna ta del av den goda jorden och då har allt blivit stenhårt av alla rötter från den.Jag är svag för blombänkar under träd då jag tycker att det är så fint man får kanske vattna lite oftare men vad gör det vi har ju sommarvatten att ta av och det är ett kärt besvär.Fint är även att lägga natursten som kant här har jag även satt kvistar från sälg som dekoration.Nej nu har jag gjort mitt för i dag det vankas middag ska bli gott med mat efter en sådan arbetsdag, Ha en bra eftermiddag alla som hälsar på

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar