söndag 27 februari 2011

Vårgodis
har jag i mina rabatter men ännu dröjer det innan dom visar sig.Med tanke på gårdagen då det porlade i stuprännan och solen sken och man kunde sitta ute på farstutrappan för första gången så ingav det hopp.Man liksom tinade upp inifrån en smula dessutom så fick man höra vårfåglarna det var lite annorlunda kvitter än det vi hört tidigare så visst är vi på rätt väg. I dag är det mulet men vi har då åtminstone inte kallt längre så man får nöja sig med det. Nu är det snart en ny månad igen jag tycker att februari har gått med en rasande fart det är säkert detta härliga ljus som gör att det går lite lättare. I dag har jag duschat mina blommor och gett dem näring brukar ge dem lite extra omvårdnad på söndagarna för att det är lättare att komma i håg om man har rutinen en viss dag i veckan. Ha nu en bra dag alla som tittar in

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar