onsdag 9 februari 2011

Dessa finns i en trädgård
i Kåsböle,jag var dit på trädgårdsresa för några år sedan det är en helt fantastisk trädgård och man får många idéer och blir så otroligt inspirerad.Det som finns på båda bilderna är många "vill ha " objekt bland annat lusthuset skulle inte vara så dumt att äga. Silvermartorn (på bilden) och Alpmartorn har jag varit på jakt efter länge men så småningom så kanske jag kommer att få tag på något exemplar.Trädgårdsresorna ger en så mycket man får träffa andra med samma intresse som en själv och allt är så välordnat och bekvämt det är bara vädret som kan ställa till förtret.Har varit på en resa när det regnade hela dagen till slut var mitt paraply som ett såll men jag hörde ingen klaga vi är nog ett tåligt släkte vi" trädgårdsnördar". I dag skiner solen från en klarblå himmel skönt med en ledig dag då man får ladda sina batterier och bege sig ut och få frisk luft. Ha en bra dag alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar