onsdag 23 februari 2011

En trolsk sommarbild
på den vita rosenskäran som jag även kommer att plantera till sommaren den är helt oemotståndlig det yviga bladverket är så grasiös och den vita blomman så tilltalande.Jag håller på att långsamt ta mig tillbaka till verkligheten igen efter min influensa även om krafterna inte riktigt är dom samma.Arbetade i går det gick bra även om det var lite segt, såg ut som ett bombnedslag på skrivbordet men innan dagens slut så hade jag återfått ordningen.I morgon väntar en ny dag och då känns det bättre att komma tillbaka när man har återfått ordningen. 34 minusgrader var det i morse och den bästa temperaturen i dag är 18 grader visst förstår Ni att man börjar vara less på denna kyla förhoppningsvis så är det sista dagarna som vi har det så kallt. Ha det nu som allra bäst alla som hälsar på

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar