tisdag 18 januari 2011

Ljusstakar med bra känsla
har dessa då jag har fått dom av mina föräldrar i present för länge sedan och dom är gjorda av min morbror Henrik som höll på mycket med hemslöjd när han levde.Jag har nyligen målat dem vita då dom hade träfärg jag har två par par till så då kan man ju måla om ett par utan att det gör något.Det är som vanligt roligt när man kan förändra något på ett enkelt sätt och dessutom har man något att göra på sin lediga tid. I dag när vi var ut på promenad genom skogen så var vägen nyss upplogad så vi gick en hel timme och det var så härligt.Solen sken genom skogens vita trädstammar det såg ut som det brann.Nog är det härligt att ljuset har kommit tillbaka man ser det tydligt på eftermiddagen vid 15-tiden och nu börjar man verkligen längta tills det blir dagsmeja då vet man att man är på rätt väg. Ha nu en bra eftermiddag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar