måndag 19 oktober 2009

Jag har drabbats av en förkylning det är bättre nu så att jag har fått ägna mig åt lugnare aktiviteter ett tag.I går så började jag tänka på julen så smått jag målade julkort i akvarell.
Vi är inte så moderna av oss utan vi skickar fortfarande jukort och det blir ganska många och då är det kul att man kan göra en del själv det blir mera personligt på så sätt.Jag har även tänkt plocka fram mina oljefärger och fortsätta att måla klart en del tavlor som står och väntar .Det kommer nog även att bli någon ny tavla jag spara på julkort som vi har fått och en del har så fina motiv som man kan använda
I somras så hade jag tillsammans med andra konstnärer utställning när det var byafest det är alltid roligt det var även en del yngre konstnärer med.Här kn ni se två av mina tavlor som jag hde på utställningen.