onsdag 21 december 2011

Häftiga Julblomster
Som Ni ser så blommar det en hel del hos mig den röda amaryllisen har nu slagit ut och den är så otroligt häftig. Orkiden var det egentligen tänkt att jag skulle ge bort men jag köpte den till mig själv i stället det kan man unna sig då det är jul och allting och denna borde jag klara av den ska väl inte tillhöra den svåraste av orkidéer. I dag så är det en mulen dag och det faller några snöflingor, naturen har tagit på sig den vackraste av juldräkter nämligen den vita vi bor kan man säga mitt i ett julkort då är det inte svårt att hitta den rätta julkänslan. Efter lunch blir det att ta på sig och bege sig ut i vårt vackra vinterland. Ta han om Er i vintermörkret i morgon har vi den mörkaste dagen men sedan vänder det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar