tisdag 2 augusti 2011

Mattram och liten flockros
en romantisk kombination den vita blommar hela sommaren och den fröar av sig ordentligt vilket inte gör något alls för den har jag så gärna på många ställen.Rosen har jag haft i många år och den verkar trivas där den nu är, blombänken står väldigt skyddad när vi har en häck i närheten.Vår trädgård ligger lite lägre i förhållande till våra grannar vilket är en fördel då den klarar kylan mycket bättre när hösten anländer.Fågelbadet på bilden har jag gjutit för några år sedan och det passar så bra ovanpå björkstubben, jag har sett i sommar att jag även ofta har besök där vilket gör mig glad. Dagen har varit lugn sommaren håller i sig ännu ett tag och det känns bra vill så gärna ha kvar den ett tag till. ha en bra eftermiddag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar