måndag 22 augusti 2011

Gulplister
den är en prydnad med sina vackra blad jag tycker nog att den gör sig bäst hängande i en ampel under ett träd.Det blir en följetong till nästa sommar tror jag eftersom resultatet blev så bra.Nu har humlorna börjat vara så där slöa som dom blir när hösten är i antågande och en del fåglar har börjat med sin flytt, lite vemod infinner sig då jag tycker att sommaren hade gärna fått stanna kvar någon månad till.Sommaren vi har haft vill man gärna återuppleva med sina varma sköna dagar den har verkligen varit helt underbar.I dag börjar skolorna om och många börjar sin allra första skoldag för dem är det extra spännande.En mulen dag har vi i dag men så länge det är uppehåll så är det bra jag ska bege mig ut i trädgården i alla fall. ha nu en bra Måndag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar