fredag 13 augusti 2010

Dessa gula flockliljor lyser upp i rabatten nu när det börjar gå mot höst och tillsammans med höstgullris så blir det en fin kombination.I dag har vi haft en riktigt varm dag jag tror minsann vi har fått lite Ryssvärme så här i slutet på sommaren.I kväll har vi varit på surströmmingskalas då våran byaförening bjöd hela byn på dessa delikatesser det var dukat ute och det var så gemytligt och trevligt.Jag har nu jobbat en vecka och det har inte varit några som helst problem det går ganska fort att vara tillbaka i rutinerna igen.I morgon har jag en trevlig dag framför mig då ska jag ut på bussresa tillsammans med andra trädgårdsitresserade och titta på vackra trädgårdar.Det brukar alltid vara lika trevligt och kanske får man sig till skänks några nya ideér. Ha nu en trevlig sommarkväll alla som hälsar på

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar