tisdag 30 mars 2010

Som Ni ser så har jag påskpyntat.Denna höna har jag inte haft framme tidigare trodde att den ena delen hade gått sönder då dom inte låg i samma låda, (så går det när ordningen inte är den bästa) men desto gladare blev jag över att alla delar var hela. Jag brukar inte pynta så mycket till Påsk för det är en så kort tid men några tuppar och hönor blir det och påskris sätter jag ute med fjädrar. I dag har det varit en helt bedårande härlig vårvinterdag med takdropp och fåglar som har kvittrat då är det tur att man råkar pricka in att vara ledig just då. I morgon arbetar jag och då ska jag passa på att ge bort lite fröer till arbetskamrater som är lika trädgårdstokig som jag. Det är hur kul som helst när man kan dela intresset med flera. Fortsätt att ha en trevlig dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar