tisdag 16 mars 2010

Här har jag min plats i solen under vårvintern som följer,här jag sitter har vi vindskydd så när västanvinden blåser snålt så når den inte mig i min solstol.I Söndags så sken solen så härligt även om det inte töade något nämnvärt men vi fikade ute för första gången i år och det kommer att bli många gånger till vill jag lova. Sedan blev Söndagen ännu bättre då vi blev bjudna till min bror och hans familj på middag det blev älgstek i lergryta och en massa goda tillbehör,tårta och kaffe till efterrätt. Dom har varit till Egypten på semester och vi fick se film därifrån som visade pyramiderna bland annat. I dagfår jag besök av min kära dotter som är ledig från skolan och kommer hem för att få lite sömnadshjälp då det ska bli en ny dansklänning är det tänkt. Må så gott alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar