torsdag 24 september 2009

Nu har jag haft ledigt i dagarna tre på grund av att jag var tvungen byta arbetsdagar då det var en viktig träff den ena dagen och nu har jag utbildning i morgon på min lediga dag. Jag har i vart fall inte förlorat på det har hunnit med torka fönsterna klart och tagit reda på älgkött och även hunnit vara ute i det vackra vädret .
I går kväll var hela juntagänget till en sommarstuga det var förstås trevligt, det enda smolket i bägaren var att det hade varit inbrott natten mot Onsdag.Jag vet hur kränkande det känns och det infinner sig en olustig och osäker känsla som man inte kan skaka av sig i första taget.Nu var inget stulet då det inte finns något att ta av värde men en fönsterruta var trasig så det medför ju extra jobb och utgifter.
Bilden är från platsen vi var till ett underbart ställe som synes.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar