tisdag 29 september 2009

Denna krans är gjord med enbart vridna kvistar och så har jag limmat fast mossa och nypon.Den är fin i sin enkelhet tycker jag.
Här är min favoritkorg ska inte ha den ute under vintern utan bara tills dess att snön anländer och sedan ta fram den när våren kommer på nytt och då plantera vårblommor i den.
Nu har vi hösten här på riktigt den krispiga luften talar sitt tydliga språk.Jag har varit ledig och har gjort höstfint satt enris i blomlådor och amplar min käre man har ju varit till min barndoms skog och plockat fint enris med mycket bär i (jag hade beställt det).Alltid när vi far till min barndomsskog så infinner sig lugnet inombords och man kommer i harmoni med sig själv.Även min man känner så det är liksom balsam för själen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar