onsdag 15 december 2010

Våran julängel börjar vara pensionär vid det här laget för den har varit med ett tag tänk om den kunde berätta sin historia skulle vara intressant.Det jag vet är att en moster till min man har en gång gjort den och min svärmor fick den i gåva.Jag tycker om änglar dom är så vackra och jag är ägare till ett par stycken. Denna har jag klippt ut ur en tidning och klistrat fast på ett styvt ark den får sitta på vårat kylskåp under julen och kanske ett tag in på det nya året.I går på mitt arbete så gjorde jag nya etiketter på mina pärmar måste förbereda inför det nya året det kommer att bli mycket att göra under våren och då är det bäst att göra en del saker nu när man har tid. Vi har fortfarande över 20 grader kallt i morse var det nästan 25 grader brr så kallt i morgon varnas det för snöoväder och bara fyra grader det är ingen hejd på det hela. Ha det bra så länge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar