måndag 1 november 2010

Får jag bjuda Er på nybakta kanelsnurror?Jag har bakat en stund då det blev bullar av en liter vätska min man blev glad åt iden på bullbak ska ha med sig till skogen när han ska dit och jobba. Jag däremot ska inte äta så många bullar då det inte är så bra för min hälsa och tur är väl att jag inte är så förtjust i just bullar. Jag har gjort en boll av pilkvistar och haft som dekoration ett tag. I förra veckan var jag på ett ställe där dom hade satt upp liknande bollar men satt i lingonris och bundit ett sidenband och hängt upp i ett fönster .Jag tyckte att det var så fint och naturligtvis så gjorde jag samma sak och här är resultatet. I dag har vi fint väder och det blir nog en timmes skogspromenad efter lunchen härligt när man har detta fina landskap att vandra i. Ha en bra dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar