onsdag 23 juni 2010

En av mina favoritblommor som jag gärna har i min rabatt är Förgätmigej dom blommar ju på försommaren och dom har så vacker blå färg.Nu står Midsommaren för dörren i morgon så ska jag på kvällen ut och plocka lite ängsblommor för att ha på midsommarafton jag brukar ställa dem ute och då håller dom sig väldigt länge. Vi ska i vanlig ordning ta våran husvagn och bege oss till sommarstället som våra grannar har dit kommer även våra vänner som vi har firat tillsammans med i mer än 25 år. Med andra ord kommer det med säkerhet att bli en trevlig kväll Så här vackert var det förra året på midsommaraftonens kväll och det låter som om vi kommer att få vackert väder även i år och det är ju det vi vill ha. En vacker vy eller hur? Jag får önska alla en trevlig Midsommar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar