fredag 23 april 2010

Tänk att äntligen blommar krokusen i vår rabatt och scillan är på gång ska visa er sedan när den har slagit ut.Någonting annat som gladde mig mycket i morse det var att sädesärlan har kommit det är min favorit för den inger hopp om att det snart är sommar. Däremot så blev jag inte så glad när jag tittade ut och såg att vi hade två skogsmöss som ville vara bland fåglarna och äta av fröer som var kvar på marken.Nu kanske deras framtid inte ser så ljus ut för vi har gillrat en fälla och vi hoppas få dem fast hur söta dom än må vara satt se på. Jag har haft en ledig dag och med tanke på att jag var och fick hjälp med min onda rygg så har jag tagit det lugnt idag och mest varit ute i solen. I morgon så blir det utflykt mot Luleå och loppis i Arcushallen det är verkligen något att se fram emot.Vi kanske blir själva eller också ska våra vänner följa oss dit hur som helst så kommer vi nog att hitta några fynd för det brukar ju oftast vara så billigt. Ha nu en bra afton alla som tittar in.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar